varför denna blogg ?

Ja nu kan man ju undra sig varför jusst vi startade den här bloggen ? En anledning kan vara att vi helt enkelt är 5 uttråkade kvinnor som inte har något annat för oss än data , för vissa stämmer detta ( sofie ) och för oss andra är det inte riktigt sant. Eller så kanske vi har fått till karrofeber i oss , vi har hamnat i en stetiskpunkt i vårat liv då vi måste uttrycka oss i skrift och bilder , ja kroppsliga rörelser helt enkelt men det är väl inte fel med lite karrofeber eftersom vi då går på karolinska. Men den riktiga andledningen till denna blogg är nog att vi måste få ut oss all "care" vi säger i skolan , ordet svämmar nästan över i mitt huvud så därför måste vi få skriva alla "careface" things in this blogg ! Jag menar det här intelägget hur mycket care ligger det inte under detta , jag skulle kunna skriva care över hela texten och det är då anledningen till att jag har skrivit allt detta ! Ja för jag vill få ur mig all care inom mig ! Så läs detta inlägg eller säg ett care rakt ut och kryssa ner sidan. Fast där lurade jag dig ju eftersom om du läser detta så har du troligtvis läst hela texten så där satte jag dig i klistret  , tänk på detta nästa gång men jag vet att det kan vara oundvikligt att inte läsa våran blogg !

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske dags o gå med i "/care" på facebook?

2009-11-04 @ 10:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0