Svinis-sprutan

Idag har även jag, Sofie, tagit mig till vaccination stället och fått svinis-sprutan. Eftersom vi i /care går efter klass-samället och låter blondinerna gå först så var jag på tur. Carro var först eftersom hon är mest äkta.. haha och dessutom ska karolina (längst till höger) inte ta den efter som hon, hör och häpna, är äggalergisk :O

Okej för er som undrar hur det känns gör ont blablabla. Min sammanfattning: Lång kö, skrikande/gråtande barn sedan själva sprutan. När de sticker in nålen känns inte sen spänner det till lite sen är det över! Mycket bra och jag råder ALLA barn/tonåringar att göra detta. Eftersom vi har förtur vi först.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag får rysningar av bilden : (

2009-11-16 @ 21:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0