Selina ville ha en diss!

Jag dissar SPANSKA ! onödigt ämne som gör att man känner sig så jälva dålig på allting. Sitter nu på spanskan klockan är 16.15 för fan! och vi har mycket tid kvar. Jag vill dissa det faktum att Karolinska skolan har skoldagar efter halv 5 och särkilt att det är språk. Caroline står utanför med Challe och hånar oss spanjorer som fortfarande har språk eftersom de såklart får sluta tidigare. Jävla hitlerspråk!!! Som vi alla hatar, nu kommer min spanska lärare.

Adios amigo 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ESPANOL ES BÄST!, bra svenska btw sofie !

2009-11-05 @ 16:24:43
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA A HITLER SPRÅK!

2009-11-05 @ 16:25:45
Postat av: charlotta

heja ulla! hon har en egen fanclub på facebook, visste du det? jag tror hon har det för att alla för alltid sluta tidigare på hennes lektioner! nästa vecka har vi inga lektioner

2009-11-08 @ 00:04:56
URL: http://cccharlotta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0