NNNNNAAAAATTTTTBBBBBLLLLLOOOOOGGGGG



Hej natten, tänkte göra thecareface första nattblogg. Halv 1 är väl natt? Ja jag antar att mina sötnosar till kollegor tycker det för jag är helt säker på att dom ligger och sover nu! Skälet att jag är uppe är att jag inte är trött och har fixat min historia som tydligen inte hade skickats? Aja nu kunde jag ändra lite som jag kommit på var fel men men. Måste bara säga att idag är det FREEEEEEEDAG!! vi har bara två lektioner! NK sen HI sen slutt!

Typ ingen är uppe nu. Det är bra! Måste nog sova själv.. har suttit och tänk lite om jag ska hissa något mer och det får faktiskt bli Sims2! Hoppas få Sims3 snart (hört att det är kul) I Sims2 kan du komma bort från dedn riktiga världen och gå in i annan. Kan vara skönt ibland? Sen vill jag hissa ett annat dataspel som jag spelat sen jag var 3 år Croc 2. Det är sant jag och min bästa kompis på dagis spelade alltid det. Sen sitter jag här 13 år senare och älskar spelet lika mycket. Tråkigt att ljud har förstörts och det hackar ibland.

Sen vill jag hissa blad. Tack att ni finns. Ni är gröna, röda, gula alla färger ni är årstiderna och ni ger oss liv. Så tack tack tack. Måste väl hissa vatten också så. Gott och bra! (y Sen vill jag hissa mitt pumpaljus. Har ett orange pumpa ljus i fönstret som kmr försvinna när ljulen står och knackar vid dörren


Nu e jag trött. Godnatt jag har ingen katt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0