NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !

I dag hände en hemsk sak när jag skulle cykla hem från skolan. När jag kom till cykelstället runt 4 tiden var det för det första as kallt ute och blåste lite. När jag skulle låsa upp cykellåset såg jag till min förfäran att mitt bakdäck var helt punkad!! Aja, kände mig lite ledsen med tanke på att någon avsiktigt skadat någon ägondel till mig men kämpade vidare och tänkte tappert att jag fick väl gå med cykeln hem.

Okej då har jag börjat gått med cykeln, jobbigt som fan var dessutom stressad, och bestämmer mig för att ta en annan väg hem så jag inte skulle behöva skämmas med cykeln. Så jag går rakt fram ist för över bron. När jag gått en stund upptäcker jag att jag från detta ställe (rikemanshusen vid svartån) inte kunde korsa örebros kända flod. Men tänkte att det fanns ngn bro längre fram. Tror ngn det gjorde det?

Nej! när jag väl funnit mig i att behöva ta liiiiiiiiivets omväg så tar vägen slut vid rikemanshusen. Jaha återvändsgränd. Så jag får gå hela vägen tillbaka + hela vägen hem. Och jaaaaa självklart såg jag dom förbannade lyktgubbarna dela ut "lyktor" också.

Tack och adjö, jag hoppas det till julen kommer snö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0