(karro)

TJENA!
Karro (karolina) här och säger hej.
Tänkte bara lägga in en lite diss på vanilga blyerts pennor (alltså inte de med stift)... Jo det var så här att jag satt och gjorde tyska läxan igår kväll (duktig som jag är) och min spets gick av, klart man blir lite irriterade men ja ja, jag gick i alla fall för att vässa den och när jag hade gjort det, ja, ni tror inte att den går av igen och då vässar man den om och om igen och den vill bara inte hålla EN ENDA GÅNG! Då blev jag lite ledsen och kastade den i väggen och tog fram min älskade stift penna och se så bra den funkar! ´Så därför tycker jag att alla borde kasta de där föbannade blyertsarna och skaffa sig nya fina stift pennor!

Det var allt från mig, HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0