Ge en chans !

Ja som alla såg igår så snöade det som tusan här i lilla örebro. Folk cyklade för fulla muggar och luvan var uppe på huvudet och vantar på händerna men vart är skorna ? Tygskor är det jag ser på folk och ja även på mig själv. I örebro finns det inte ett endaste  skopar som tilltalar mig och jag har gett alla en chans men finns inte en jekel som är snygg. Jag anser att man ska ge alla saker en chans och även skor men när man får ett nej från skorna så blir man lika ledsen som man blir om ma får ett nej från vem som helst. Men inom en snar framtid hoppas jag på att jag komemr hitta ett par skor som svarar ja till mig och vill vara med mig hela vintern !

Dom här skorna ( converse ) håller inte längre. Jag vill att dom ska hålla med lufthålen över sulan gör så att det blir kallt och imorse stog jag där och tänkte och kollade på mina skor samtidigt som jag såg snön falla utanför fönstret . " vad i helvete ska jag ha för skor " tänkte jag. Kollade på mina vita converse ( bilden ) och sedan mina svarta skinn och tänkte ja vad bra dom är ju skinn då blir jag inte blöt ( våt he he ) men sen ser jag dom där jäkla lufthålen igen vid sulan och där sprack min ide. Sedan kollade jag på mina stövlar från förra vintern men dom är bara till för när det är riktigt med snö eftersom jag anser att dom inte är sådär jätte snygga så dom la jag på hyllan igen. Kollade på mina andra höga skor men med den febern jag hade imorse efter svinissprutan så orkade jag inte gå runt i höga skor för jag frös som fasiken. Kollade sedan på mina andra vinterskor men insåg att dom också var väldigt fula ...... så ja hur slutade denna morgon innan jag gick ut till cykeln ? Jo conversen åkte på och det gick faktiskt väldigt bra , blev inte blöt men ett par andra skor skulle ju inte skada !


Kommentarer
Postat av: Natta

skriv en trevlig kommentar till mig kanske istället för en "spam"-kommentar? ;D

2009-11-05 @ 21:22:23
URL: http://natha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0