Dagen efter...

Jahapp, tänkte bara säga lite om min lördag.
Det började med att jag gick upp en sisådär kl. 10 och duschade, packade det sista inför min tävling senare på dagen. Sedan kl.11.30 åkte jag och hämtade upp alla andra flickor som skulle med. Tävlingsdagen slutade ca kl. 21 och då var jag JÄTTE trött och JÄTTE hungrig så efter 1 km så blev det McD för hela bussen, flottigt men dock satt det väldigt bra. Aja dagens slutade i alla fal med att jag kom hem kl. 01 och va jätte trött sedan fick jag ett sms av en av tjejerna att vi skulle ha träning dagen där på (idag) kl.12 så nu sitter jag här sömnig som fan och ska på träning om en och en halv timme... säger bara en sak det kommer gå åt HELVETE... men men man kan ju försöka :)

puss och kram

//en trött K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0