Angående bloggtorkan och bloggkriget

Vi i care-redaktionen håller på och ska fixa vår design och header så det är därför det e lite segt. Det är tråkigt att blogga när bloggen ser tråkig ut. Vi ligger därför lite på den lata sidan nu och väntar på att vår bloggexpert Ebba ska fixa designen. Men det går segt. Blogg.se har väldigt svåra inställningar. Vill någon hjälpa oss med designen kontakta oss i skolan. Haha om du mot all förmodan är en läsare utanför Karolinska Skolan ska du maila Ebba experten.

Vi hoppas att problemet är löst och att ni ska sluta bomba oss med mail angående vårt blogg krig med den så kallade kopian. Vi kommer inte ens att länka denna eftersom det är en sådan skit blogg. Den är helt oseriös skapad bara för att provocera vår blogg. I vår blogg skriver vi om vackra och positiva saker inte knark och dansband. Vi kommer, när vi kommit på hur man anmäl, göra ett försök till detta. Vi tror att vi har tillräckligt med belägg och anledningar till avstängning att Roland kommer stänga av den sådan blogg. Sedan var själva idéen inte heller "A"s, vi väljer att inte nämna det hemska namnet, utan en oskyldig almbybo som lite på skoj antydde detta. Men tysk som han är måste han provocera och skapa en blogg.

Jag vet att mina kollegor inte vill att jag nämner denna eftersom det ger "A" mer material, men jag kände att någon var tvunget att sätta ned foten. T.ex har denna blogg en bild på Hitler i positiv menad. Vi är rädda att denna bloggs skapare på något sätt är släkting med hnm eftersom han är tysk. Men samtidigt läser han Ryska bara för att förvirra alla fördomar som T-land har mot Ryssland. Eller vill han lära sig fiendes språk för att han ska kunna besegra en ryss en dag. Jag, som lite norsk, är lite rädd för denna propaganda och vill sätta stopp för den.

Detta var sista gången vi, jag, kommenterade de omoraliska anklagning vi fått från denna B-blogg.

Tack och adjö gå och dö


Fuck-YOU-1.jpg image by 1nOnly4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0