geografi lektion

Satt på geografin och hade tråkigt och tänkte att jag skulle kolla in på denna, lite bortglömda, blogg och gick in på statistiken och såg att det fortfarande fanns folk som va inne och kikade runt och då kom taken till mig. Stackars alla de som kommer in förväntans fulla och ser att det inte finns någe nytt. Så här kommer en lite uppdatering på den senaste tiden. Vi har ju nu börjat 2:an och går fortfarande i samma häärliga klass. Det börjar bli kallt och vinter, och vad kommer efter vintern?? Jo sommaren! Då hela gänget ska (hoppas vi) ska dra utomlands och ha en helt awsome time! Ne nu ska jag försöka jobba lite eftersom uppgiften ska in nästa vecka på fredagen och jag inte ens har börjat..(BRA JOBBAT KARRO!!)
Uppdaterar så snart vi har någe ointressant att säga.
PUSS





jag och carro

/kumlingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0